19 Ara 06

bu konu şurada incelenmektedir:
(neden burada değil de orada?
çünkü yazı silindi ve o zaman silinenler için özel kullanıcı olmadığı için başka başlığa kopyalandı, bu başlık da arşivin silinmemesi için yeniden yaratıldı)

http://www.51promil.net/2009/01/31/ampirik-bilgi-yaniltici-midir-acep-2

05 Ara 06

fırk… =’(

Saat 3:04'de bigoudi tarafından yazılmış

günlüüüüüüüüüük günlük günlük günlük =((

ya ben bırakıyorum bu okulu. beni adam edemiycek. okulda üçüncü yılım, belli ki disiplinli bi insan olamıycam ben tamam. kendi kendime işkence ediyorum resmen günlük. hedefsiz bir insanın nasıl acılar içinde olduğunu bilir misin sen günlük? fırk =’(

ilgisiz rezil bi haldeyim inanır mısın… bu sene sonunda bölüm seçmem lazım günlük. benim gibi kararsız bir mahluka 4 tane seçenek sunuyolar. tm / fm matura ve tm / fm öss tabii ki. şimdi diyceksin ki bunu bulamayanlar da var a nankör! daha ne istersin bre densiz! bir sürü seçenek var be ya kararsız!

geçen gün rehberlikten geldiler öss hakkında konuşmak için. konuştular da nitekim. bööööööööyle içim karardı :/ adeta kaçarak uzaklaşasım geldi. dedim tamam “dikkat dikkat bu bir beyin göçüdür. ben göçer, haydin eyvallah!”

sonra günler geçti bugün oldu. edebiyat dersinde ahmedî’nin bir gazelini okuycaamız tuttu. adam demiş ki:

Kimdir ki ede rızâ ile yâr u diyârı terk

Lîkin ne çare çünkü Hakk’ın ol kazasıdır

Ol ki vatan var iken ede gurbete heves

Ne türlü kim belâ göre, onun sezâsıdır

demiş de demiş kardeşim. bi küfretmediği kalmış diycem onu da diyemiyorum, etmiş! onu da etmiş! kendi rızası ile memleketi terk edene, vatan dururken gurbete heveslenene her şey mübah demiş, her şeye lâyık o densiz demiş. e ama bizi çok kırdı şimdi. Âhmediiiii sana sesleniyoruz. etme eyleme gözünü seviim ya. zaten şurda gidelim mi gitmeyelim diye kıvranmaktayız. bi de sen kınama bizi böhürrrr

işte hedefsiz bir gencin kıvranışlarına şahit oldun günlük. gurbette zehr olur mu bize âb-ı hayât? of günlük of. oluyomuş vallahi ya :/ su yok orda soda var :/ dünyanın en yüzeysel insanıyım galiba. fuzuliyim adeta. yarın da fizik sınavım var, dünyevi dünyevi şeyler. ne dediğimi bile bilmiyorum sanırım. neyse hadi. bundan iyi de saçmalayamaz kimse zaten. haydin kal sağlıcakla günlük. zehr etme âb-ı hayatı!

bigoudi

Etiketler: , , , , , , ,